Thursday 5 December 2013


Sekarang ni mungkin anda dilanda demam Maharaja Lawak Mega 2013. Dipercayai ramai akan melekat di waktu malam selepas Solat Insya' di siaran Astro Mustika HD atau Astro Warna bagi menyaksikan Maharaja Lawak Mega 2013.
Pelawak yang bertanding semuanya best cuma kali ni Jozan tidak menyertai disebabkan perkara tertentu. Namun, walau ketiadaan Jozan, Maharaja Lawak Mega 2013 tetap best dengan lawak dari Nabil, Jambu, Sepahtu dan Shiro yang sememangnya otai-otai Maharaja Lawak.

Walaubagaimanapun, Maharaja Lawak Mega 2013 ini bukan sahaja memberi tarikan pada pelawaknya sahaja, namun komen daripada para juri juga memberi tarikan pada semua.

Mana taknya, Datuk Yusof Haslam yang selama ini bergelar pelakon dan pengarah yang serius tiba-tiba diundang menjadi juri tetap Maharaja Lawak Mega 2013. Tak pelik macam tu kan ?

Baru-baru ini, Maharaja Lawak Mega 2013 menampilkan dua juri yang sangat hot dan jelita dari dua buah negara iaitu Nora Danish dan Luna Maya dari Indonesia. Seperti kita ketahui, Luna Maya sebelum ni tiba-tiba namanya naik selepas gosip bersama Aril Peterpan.

Agak-agak anda, bagi dua aktress jelita ni, yang mana lagi hot ? Antara Nora Danish atau Luna Maya ? keduanya cantik dan jelita. Keduanya juga mempunyai peminat mereka sendiri. Terpulang pada diri anda masing-masing untuk menilai.

SUMBER

3 comments: